recent posts

RPA

Trochę się boję. Nie RPA, ale spotkania z przeszłością. Z lotniska ma nas odebrać ojciec Berniego, którego nie widziałam bezpośrednio (skypa nie liczę) od prawie 4 lat. Dziwnie tak po drodze rozprawiać się z przeszłością. Mimochodem, a może celowo. Akurat tam, bo podobno pięknie, bo to Afryka, o której zawsze marzyłam. Ale po co? Czy tam moja wymarzona Afryka po raz kolejny przyniesie mi coś pięknego czy też rozczaruje. Wyśniona, wymarzona i moja własna. Wreszcie zobaczę jak wygląda Pretoria skąpana w swoich fioletowych kwiatach jakarandy i poczuje zapach gliniastego piasku. Miasto okolone pięknymi rudawobrązowymi wzgórzami. Wiosną, czyli wtedy, gdy w naszym kraju panuje jesień, piaskowe barwy zyskują jasnofioletowy odcień. Afryka pełna parków narodowych, gościnnych ludzi i wspaniałego wybrzeża jest wspaniała. 






RPA RPA Reviewed by Wyślij zapytanie on 05:26 Rating: 5

1 komentarz:

top navigation

Obsługiwane przez usługę Blogger.